Ø Не
стримуйте розкриття потенційних можливостей психіки.
Ø Уникайте
однобокості в навчанні та вихованні.
Ø Не
позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої
енергії, рухливості, емоційності.
Ø Допомагайте
дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, повага
до себе і до оточуючих), тому що людина, енергія якої скована загальними
потребами, проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.
Ø Залишайте
дитину на самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте, якщо ви
хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас.
Ø Підтримуйте
здібності дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте
незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
Ø Будьте
терпимими до ідей, поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини.
Навчати потрібно не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опанує з
допомогою дорослого, показу, підказки.
|