Читання - це віконце, через яке діти бачать, пізнають світ і самих себе... В. Сухомлинський
Бібліотека працює з 8.00 по 16.30 з понеділка по п’ ятницю.
Кожен останній день місяця – санітарний день.
СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ БІБЛІОТЕКИ
• АБОНЕМЕНТ
• ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ
• КНИГОСХОВИЩЕ ПІДРУЧНИКІВ
Шкільна бібліотека - інформаційно-культурний центр
Головною метою діяльності шкільної бібліотеки є інформаційне забезпечення навчально-виховного процесу, надання користувачам вільного доступу до вітчизняного і світового інформаційного ресурсу. Крім того, шкільна бібліотека виконує інші бібліотечні функції, зокрема інформаційну, освітню, культурологічну, виховну, організаційну, формування інформаційної культури
Завдання, що стоять перед бiблiотекою, визначаються, насамперед, її участю у навчально-виховному процесi та його успiшному здійсненні.
Головні завдання бібліотеки:
- дати дiтям цiлiсний погляд на свiт, виховувати за
допомогою книжок духовнiсть, багатство внутрiшнього свiту, надавати допомогу в
оволодiннi учнями програмними знаннями, сприяти самоосвiтi, розширювати коло
читання учнiв, сприяти формуванню нацiональної самосвiдомостi, громадянському
вихованню;
- забезпечити інформаційні потреби користувачів через своєчасне доведення
інформації, виховувати та розвивати у читачів культуру читання, потребу до її
удосконалення;
- обслуговувати читачів відповідно до їх дiйсних потреб та
запитiв;
- формувати ставлення до бiблiотеки як до невичерпного джерела
інформацiї, сприяти розвитку інформаційної культури учнiв та вчителів;
-приділяти увагу роботi з педколективом, сприяти пiдвищенню
педмайстерностi;
- впроваджувати інноваційні форми роботи щодо збереження книжкових фондів
У НАШІЙ БІБЛІОТЕЦІ МОЖНА:
- на абонементі взяти цікаву книгу, журнал, щоб почитати
вдома;
- почитати періодику в читальному залі;
- підібрати матеріал до реферату;
- цікаво підготувати домашнє завдання;
- отримати бібліографічну довідку;
- знайти відповідь на питання, які зацікавили;
- попрацювати з енциклопедичними та довідковими виданнями в читальному залі;
- познайомитися з новинками літератури;
- взяти участь у заходах та конкурсах, які проводить бібліотека;
- попрацювати на комп’ютері, з використанням мережі Інтернет
- підготувати доповідь, повідомлення або презентацію;
- і…просто приємно поспілкуватися, а також багато іншого цікавого чекає на вас
у бібліотеці.
ДО ВАШИХ ПОСЛУГ:
Алфавітний каталог§
Систематичний каталог§
Картотека довідкової літератури§
Картотека «Здоров’я дитини – багатство країн軧
Картотека самоосвіта вчителя§
Картотека віршів§
Картотека «На допомогу вчителя컧
Загальні відомості про бібліотеку
Зав. библиотекой : Замятина В.Н. библиотекарь : Сербина Н.С.
Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І – ІІІ
ступенів № 53 Маріупольської міської ради Донецької області». 87514 Донецька
обл. м. Маріуполь вул. Урицького 79.
Директор: (0629) 52 – 42 – 77 , бібліотека: (0629) 54 – 43 – 32. Електрона
адреса: school 53 mar@mail.ru Сайт навчального закладу: http:school
53 mar.ucoz.ru Сайт бібліотеки: знаходиться на сайті школи.
Склад бібліотечного фонду - 35224 екз. - научно - методична
література – 598 екз. - художня література – 6,000 екз. - навчальна література
(підручники) – 28,432 екз. - періодика – 294 екз. - довідкова література – 193
екз. - медіа ресурси – 1. Склад ДБА: - каталоги: систематичний, довідковий; -
картотеки: підручників, періодики, «Здоров’я дитини – багатство країни»,
віршів, самоосвіта вчителя, індивідуального керівництва читанням, складних
довідок, «В помощь формированию этической культуры».
Історія бібліотеки: Бібліотека
заснована у 1988 році . В бібліотеці зібрано 35224 примірників, документи на
різних носіях інформації. Є великий та зручний читальний зал,обладнаний
комп’ютером медіаприладами, підключений Інтернет, 3 книгосховища. Досягнення: -
щорічна акція «Подаруй книгу бібліотеці»; - б ібліотечні уроки з використанням
медіа та комп’ютерної техніки. Перспективи розвитку:
• Застосування нових інноваційних рішень та технологічних процесів щодо
поповнення бібліотеки інструктивно-методичними матеріалами за профілем НВП.
• Створення систематичної картотеки статей періодичних видань на
електронних носіях
• У подальшому перевести фонди на електронні носії інформації, на
CD-ROMи, освоєння нових носіїв інформації, використання повнотекстових баз
даних через Internet.
• Удосконалення розкриття фонду бібліотеки за допомогою традиційного
довідково-бібліографічного апарату та електронних баз даних, досягнення повної
відповідності ДБА до наявного бібліотечного фонду.
• Створення фонду електронної бібліотеки Модель бібліотеки майбутнього:
Бібліотека більше не склад мертвих книг. В інформаційній економіці бібліотеки
повинні стати місцевим нервовим центром інформації. Бібліотека майбутнього - це
як і раніше місце. Місце, де люди збираються для спільної роботи та координація
проектів. За допомогою бібліотекаря, який орієнтується в інформаційному полі,
бібліотекаря, який, з'єднавши знання конкретної предметної області і розуміння
читача, надає доступ до потрібної інформації. Бібліотека майбутнього - це
будинок, куди бібліотекар не боїться запросити дітей, щоб навчити їх досягати
більшого при менших витратах. Щоб навчити їх, як використовувати паяльник або
розібрати якийсь прилад, який нікому не вдається відремонтувати. І навіть
ризикнути проводити заняття за їх бажанням, просто тому що це весело. У
бібліотеці майбутнього так багато веб-терміналів, що завжди є, принаймні, один
вільний. І люди, які керують цією бібліотекою, розглядають доступ до інформації
та зв'язок з колегами не як другорядна справа, а як головне. Нам потрібен бібліотекар
більше, ніж будь-коли. Нам не потрібен клерк, який охороняє мертві папери.
Бібліотекарі занадто важливі, щоб принижувати їх роль в нашій культурі. «За
справжнього бібліотекаря!» - такий девіз нашого часу. Сет Годін Перлини
бібліотечної роботи: бібліотечний урок «В майбутне через інновації»;
літературна мандрівка «Вечера на хуторе близ Диканьки»; гра – знайомство с
бібліотекой; книжкова мандрівка «Я познаю мир»; літературна феєрія «Письменники
і книги- ювеляри»; медіа – урок «Конвенція про права дитини», «9 листопада-
День Української писемності і мови». Зоряний захід: медіа – урок «Конвенція про
права дитини», «9 листопада -День Української писемності і мови», конкурс
«Найкращий читач школи 2009 – 2010 н.р.».