Про участь у міському конкурсі міні-проектів місцевого розвитку у 2016 році
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення міського конкурсу міні-проектів місцевого розвитку
1. Загальні питання
1.1. Це Положення встановлює порядок проведення конкурсного відбору міні-проектів місцевого розвитку (далі – Конкурс).
1.2. Мета Конкурсу – сприяння громадськості у вирішенні проблем соціально-економічного характеру і створення умов для розвитку громадської ініціативи.
1.3. Основні завдання Конкурсу:
- стимулювання діяльності громадських організацій, органів самоорганізації населення, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків (далі – ОСББ), житлово-будівельних кооперативів (далі – ЖБК), ініціативних груп через надання фінансової підтримки їх громадських ініціатив;
- поширення позитивного досвіду у вирішенні соціально-економічних проблем місцевого значення;
- створення сприятливого для внутрішнього розвитку територіальних громад клімату шляхом підвищення рівня їх самоорганізації;
- об'єднання ресурсів органів місцевого самоврядування і громадськості для вирішення соціально значимих проблем територіальної громади м. Маріуполя.
1.4. Пріоритетні напрямки конкурсу:
- поліпшення стану житлового фонду, прилеглих територій (у тому числі раціональне використання енергоресурсів, благоустрій прибудинкових територій, озеленення, облаштування дитячих ігрових майданчиків);
- поліпшення технічного стану (одного з видів конструктивів) будівель комунальної інфраструктури, прилеглих територій (у тому числі раціональне використання енергоресурсів, озеленення, облаштування дитячих ігрових майданчиків);
- благоустрій місць відпочинку населення – парків, скверів, алей;
- благоустрій територій, прилеглих до об’єктів комунальної власності, створення кутків здоров’я.
2. Умови Конкурсу
2.1. До участі в Конкурсі запрошуються громадські організації, органи самоорганізації населення, ініціативні групи громадян, об'єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні кооперативи, легалізовані в установленому порядку на території адміністративно-територіальної одиниці міста Маріуполя Донецької області (далі – Конкурсанти).
2.2. Бажаючі взяти участь в Конкурсі подають в районну адміністрацію міської ради за місцем знаходження проекту заявку за встановленою формою і копії наступних документів:
2.2.1. Громадські організації:
- довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
- свідоцтво про державну реєстрацію;
- статут (положення);
- паспорт керівника організації.
2.2.2. Комітети самоорганізації населення:
- рішення відповідні про створення комітету самоорганізації населення;
- паспорт керівника організації;
- свідоцтво про державну реєстрацію.
2.2.3. Співвласники багатоквартирного будинку:
- протокол зборів співвласників багатоквартирного будинку;
- персональний склад членів ініціативної групи з вказівкою прізвища, імені, по батькові, року народження і місця проживання;
- паспорт уповноваженого представника (згідно з протоколом зборів співвласників багатоквартирного будинку).
2.2.4. Ініціативні групи громадян:
- протокол про створення ініціативної групи з вказівкою прізвища, імені, по батькові, року народження і місця проживання;
- персональний склад членів ініціативної групи з вказівкою прізвища, імені, по батькові, року народження і місця проживання;
- паспорт уповноваженого представника (згідно з протоколом про створення ініціативної групи).
2.2.5. ОСББ:
- довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
- свідоцтво про державну реєстрацію ОСББ;
- статут;
- паспорт керівника ОСББ.
2.2.6. ЖБК:
- довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
- свідоцтво про державну реєстрацію ЖБК;
- статут;
- паспорт керівника ЖБК.
2.3. Міні-проекти подаються в електронному та паперовому вигляді за формою, яка затверджується рішенням виконкому міської ради, за підписом уповноваженої особи Конкурсанта. На титульному аркуші обов'язково зазначається повне найменування і місцезнаходження Конкурсанта. До проекту додається дефектний акт, в якому відображається обсяг запланованих робіт та кошторисний розрахунок їх собівартості.
2.4. Реалізація міні-проектів здійснюється впродовж 2016 року. При цьому допускається залучення коштів з інших незаборонених чинним законодавством України джерел. Фінансування міні-проекту за рахунок коштів міського бюджету здійснюється у розмірі до 50,0 тис.грн. на реалізацію одного проекту. Фінансування міні-проекту з міського бюджету може бути збільшено за рішенням конкурсної комісії.
2.5. Міні-проекти, які подаються на Конкурс, заздалегідь узгоджуються з районними адміністраціями міської ради, на території яких здійснюватиметься їх реалізація.
2.6. Міні-проекти не допускаються до участі в конкурсі у разі:
- виявлення недостовірної інформації про діяльність громадської організації, ініціативної групи чи їх неспроможності реалізувати міні-проект;
- якщо громадська організація, яка розробила і подала міні-проект, знаходиться у стадії ліквідації або реорганізації;
- якщо конкурсна документація надана не в повному обсязі або не відповідає вимогам цього Положення.
2.7. У рамках Конкурсу не фінансуються міні-проекти:
- спрямовані на політичну і виборчу діяльність;
- які передбачають отримання прибутку і пряму матеріальну допомогу;
- які передбачають отримання заробітної плати, винагороду та інші компенсаційні виплати учасникам (окрім фінансування підрядних робіт);
- спрямовані на погашення боргових зобов'язань і матеріального збитку;
- які передбачають витрати на придбання ліцензій, патентів і товарних знаків;
- спрямовані на придбання або ремонт техніки для ініціативних груп громадян;
- спрямовані на випуск авторських робіт, організацію і проведення персональних виставок.
2.8. Для виконання поточного ремонту під’їздів, який виконується поза конкурсом
міні-проектів за дольової участі мешканців та обслуговуючих житлових підприємств, грант з міського бюджету не надається.
2.9. Для реалізації міні-проектів з поліпшення технічного стану будівель комунальної інфраструктури на кожний вид конструктиву відповідної будівлі надається лише один грант з міського бюджету.
2.10. Конкурсанти несуть відповідальність за достовірність інформації і документів, які вони надають, відповідно до чинного законодавства.
3. Оцінювання міні-проектів
3.1. Відповідність міні-проекту пріоритетам Конкурсу:
- на одному об’єкті може бути реалізовано тільки один міні-проект з певного видового напрямку;
- міні-проекти можуть відповідати одному або декільком пріоритетним напрямкам Конкурсу
3.2. Реалістичність міні-проекту, конкретний і значимий результат:
- погодження міні-проекту на рівні районної адміністрації міської ради;
- наявність чітко сформульованої проблеми;
- визначення оптимальних методів реалізації міні-проекту;
- вимірність і конкретність очікуваних результатів.
3.3. Фінансові і організаційні можливості Конкурсанта, перспективи продовження діяльності:
- статус Конкурсанта;
- розмір власного вкладу Конкурсанта;
- перспективи подальшого розвитку міні-проекту з розрахунку власних ресурсів.
3.4. Економічна ефективність проекту:
- співвідношення витрат і результатів міні-проекту;
- залучення засобів з інших джерел на реалізацію або розвиток міні-проекту (створення механізму соціального партнерства);
- досвід роботи залучених співробітників міні-проекту з проблеми, якій присвячений міні-проект.
4. Організаційне забезпечення Конкурсу
4.1. Для проведення Конкурсу розпорядженням міського голови створюється Конкурсна комісія.
4.2. Конкурсна комісія:
- контролює дотримання цього Положення;
- проводить конкурс;
- приймає рішення щодо визначення переможців Конкурсу.
4.3. Регламент роботи Конкурсної комісії:
4.3.1. Засідання Конкурсної комісії є правомочним, якщо у ньому беруть участь більше половини членів від затвердженого складу.
4.3.2. За результатами розгляду на засіданні комісії приймаються рішення, які затверджуються головою Конкурсної комісії, а у разі його відсутності – його заступником.
4.3.3. Рішення Конкурсної комісії приймається простою більшістю голосів членів комісії, що брали участь в засіданні. У разі рівного розподілу голосів, вирішальним є голос голови комісії.
4.3.4. Конкурсною комісією може бути проведене повторне засідання щодо перегляду складу переможців Конкурсу у разі повторного звернення конкурсанта, який подав документи на участь у конкурсі у встановлений термін, але якого не було визначено переможцем за якихось причин, за умови усунення зауважень.
5. Процедура Конкурсу
5.1. Дата початку проведення Конкурсу – 01.02.2016. Повідомлення про початок проведення Конкурсу публікується в засобах масової інформації, вимоги і критерії оцінки проектів розміщуються на сайті міської ради.
5.2. Конкурсна документація, оформлена та затверджена районною адміністрацією міської ради за територіальною приналежністю міні-проекту, подається до Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури Маріупольської міської ради за адресою: 87515, м. Маріуполь, вул. Митрополитська, 5 к. 104.
5.3. Подання документально оформлених міні-проектів здійснюється впродовж двох місяців з дня початку проведення Конкурсу.
6. Фінансування міні-проектів
6.1. Фінансування реалізації міні-проектів, визначених переможцями, здійснюється за рахунок коштів міського бюджету у розмірах, передбачених п. 2.4. цього положення.
6.2. За результатами Конкурсу, на підставі рішення Конкурсної комісії, затверджується розподіл коштів між головними розпорядниками згідно з напрямками проектів з урахуванням місця реалізації міні-проекту.
6.3. Реалізація міні-проектів здійснюється на підставі договорів, що укладаються між переможцями Конкурсу та головними розпорядниками коштів, через яких здійснюється фінансування проектів.
6.4. Співфінансування проектів за рахунок залучених коштів юридичних осіб та фізичних осіб здійснюється шляхом:
- перерахування коштів на рахунки підприємств для виконання міні-проектів;
- перерахування коштів на рахунки цільового фонду, які відкриті для зарахування коштів підприємств, організацій, фізичних осіб;
- придбання матеріалів та виконання робіт власними силами виконавцями робіт для реалізації міні-проектів.
Витрати, понесені Конкурсантами, оплаті за рахунок коштів міського бюджету не підлягають.
6.5. Моніторинг реалізації міні-проектів здійснюється Департаментом розвитку житлово-комунальної інфраструктури міської ради на підставі інформації, що надається головними розпорядниками коштів, на території яких реалізуються міні-проекти, до 5 числа місяця, що йде за звітним, за наступною формою:
ІНФОРМАЦІЯ
про реалізацію міні-проектів місцевого розвитку
Назва міні-проекту
|
Плановий термін реалізації
|
Фактичний термін реалізації
|
Планова сума витрат, грн.
|
Фактична сума витрат, грн.
|
Напрямки використання бюджетних коштів
|
Усього
|
У т.ч. кошти місько-го бюд-жету
|
Усього
|
У т.ч. кошти місько-го бюд-жету
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6.6. Якщо переможці Конкурсу впродовж першого місяця після укладання договорів з головними розпорядниками коштів не вжили дій щодо початку реалізації міні-проектів, кошти міського бюджету, передбачені на фінансування цих міні-проектів, згідно з окремим рішенням Конкурсної комісії формуються у бонусну квоту, яка перерозподіляється додатково між Конкурсантами, які проявляють активність й старанність у реалізації своїх ініціатив, або надається певним (замість вибулих) переможцям Конкурсу на основі раніше поданих заявок.
6.7. Після завершення реалізації міні-проектів нові об’єкти та товарно-матеріальні цінності передаються як благодійна допомога у комунальну власність або на баланс ОСББ, ЖБК у разі їх перемоги в конкурсі.
Додаток 2
до наказу
управління освіти
15.02.2016 №145
ЗАЯВКа
на участь у міському конкурсі міні-проектів місцевого розвитку у 2016 році
Голові комісії з проведення міського конкурсу міні-проектів місцевого розвитку
Прошу зареєструвати (назва конкурсанта) як учасника міського конкурсу міні-проектів місцевого розвитку у 2016 році.
Додатки:
- Конкурсна документація.
- Проект (погоджений з районною адміністрацією міської ради).
- Електронний варіант проекту (на електронному носії).
Уповноважена особа конкурсанта: _____________(ПІБ)____________________
Адреса: ______________________________________________________________
Контактний тел./факс: __________________________________________________
Е-mail: _______________________________________________________________
«___» _________________ 2016 р. (підпис)
Додаток 3
до наказу
управління освіти
15.02.2016 №145
КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
на отримання міні-грантів
1. Ввідна інформація
Загальна інформація про міні-проект
|
|
1.
|
Найменування міні-проекту
|
|
|
2.
|
Пріоритет Конкурсу міні-проектів
|
|
|
4.
|
Зона охоплення міні-проекту (місце реалізації)
|
|
|
3.
|
Період реалізації міні-проекту
|
|
|
Загальна інформація про грантоотримувача
|
|
1.
|
ПІБ керівника міні-проекту
|
|
|
2.
|
Реєстраційний номер облікової картки платника податків
|
|
|
3.
|
Телефон \ Факс \ e-mail
|
|
|
|
Фінансування міні-проекту
|
|
1.
|
Запитувана сума коштів з міського бюджету, грн.
|
|
|
2.
|
Загальний бюджет проекту, грн.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Інформація про міні-проект
2.1.
|
Короткий опис міні-проекту (що планується зробити в рамках міні-проекту; проблема, на вирішення якої спрямований проект):
|
2.2.
|
Мета і завдання міні-проекту:
|
Мета міні-проекту:
|
Завдання міні-проекту:
|
2.3.
|
Робочий план реалізації міні-проекту
|
|
Вид робіт
|
Терміни виконання
|
Виконавці
|
|
|
|
|
2.4.
|
Очікувані результати міні-проекту (кількісні та якісні показники)
|
|
|
3. Витрати міні-проекту
3.1. Бюджет міні-проекту
|
№ з/п
|
Стаття витрат
|
Розрахунок витрат
|
Сума, грн.
|
Джерела фінансування, грн.
|
грант міської ради
|
власні
кошти
(вказати)
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
1.
|
Обладнання
|
1.1.
|
|
|
|
|
|
1.2.
|
|
|
|
|
|
1.3.
|
|
|
|
|
|
2.
|
Будівельні матеріали та інструменти
|
2.1.
|
|
|
|
|
|
2.2.
|
|
|
|
|
|
2.3.
|
|
|
|
|
|
3.
|
Інші витрати
|
3.1.
|
|
|
|
|
|
3.2.
|
|
|
|
|
|
3.3.
|
|
|
|
|
|
Всього:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Загальна інформація про партнерів, що беруть участь у реалізації заходів міні-проекту
№ з\п
|
Повна назва організації-партнера
|
Контактна особа (ПІБ, посада)
|
Розмір
партнерського внеску
|
Примітка
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього:
|
|
|
|
|
Цим засвідчую, що вся інформація, яка міститься у конкурсній документації, є вірною й достовірною, а також дозволяю обробляти зазначену інформацію згідно з Законом України «Про захист персональних даних».
Керівник міні-проекту ________________ _________________________
(підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Керівник міні-проекту
________________ПІБ
«____» _________ 2016 р.
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Комісія, створена згідно з протоколом загальних зборів ініціативної групи (назва) від 2016 № у складі:
1. Керівника міні проекту:__________________________________________________
2. Членів ініціативної групи:_________________________________________________
провела огляд , розташованого за адресою: __,
що знаходиться (на балансі міської ради, у власності ЖБК,ОСББ та інші)
Комісією встановлено, що на території необхідно виконати ремонтні роботи:
Найменування робіт
№ з/п
|
Найменування виду робіт
|
Одиниця виміру
|
Кількість
|
Ціна, грн.
|
Сума, грн.
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього:
|
|
Комісія:
1. ПІБ
(підпис)
2. ПІБ
(підпис)
3. ПІБ
(підпис)
|